موتورسواری یک دلفین

گشت باموتورمیان وبلاگ ها

موتورسواری یک دلفین

گشت باموتورمیان وبلاگ ها

آلبوم Fallen از گروه Evanescence

آلبوم زیبای Fallen از گروه Evanescence

 



۱- ترانه Going Under با حجم ۵ مگابایت

۲- ترانه Bring Me To Life با حجم ۳.۷ مگابایت

۳- ترانه Everybodys با حجم ۴.۵ مگابایت

۴- ترانه My Immortal با حجم ۶.۱ مگابایت

۵- ترانه Haunted با حجم ۴.۳ مگابایت

۶- ترانه Tourniquetبا حجم ۶.۵ مگابایت

۷- ترانه Imaginary با حجم ۶ مگابایت

۸- ترانه Taking Over Me با حجم ۵.۳ مگابایت

۹- ترانه Hello با حجم ۴.۹ مگابایت

۱۰- ترانه My Last Breath با حجم ۵.۸ مگابایت

۱۱- ترانه Whisper با حجم ۷.۶ مگابایت  

نظرات 2 + ارسال نظر
Secure Kernel سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:13 ب.ظ http://tgs.blogsky.com

آقا دستت درد نکنه،ولی یه خورده قدیمی شده

سلام مرسی از نظرت به دلیل کارهای قبل از کلاسهای دانشگاه کمی وقت کم اوردم ولی چشم سعی میکنم سریع اب کنم

عیسی چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.bia2safa.mihanblog.com

توپ
من عاشق ایوانی هستم مخصوصا آهنگ bring میشه دومی اگه خودت دانلود نکردی

سلام قربانت عیسی جان منم دانلودش کردم خیلی توپه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد